De Promis verzuim app wordt gebruikt door casemanagers om de gegevens over ziekmeldingen te beheren. De data hierbinnen is privacy-gevoelig en de beveiliging hiervan vraagt om de grootst mogelijke zorgvuldigheid. Vanaf 14 oktober zullen we daarom een extra stap toevoegen bij het inloggen. Deze tweestapsverificatie zal altijd geschieden via twee verschillende mediums. Je logt voortaan in met je vaste wachtwoord (welke via email op te vragen is) en daarna wordt je gevraagd om een tweede tijdelijke code, die je per sms ontvangt.
Die sms kun je alleen ontvangen als wij over jouw mobiele telefoonnummer beschikken. De eerste keer dat je inlogt zal er dan ook een pop-up komen waarin we je om dit telefoonnummer vragen. Het door jou opgegeven mobiele telefoonnummer wordt uitsluitend voor de inlog verificatie, niet om contact met je op te nemen door medewerkers van Capability. Onze medewerkers kunnen het nummer ook niet uitlezen, het wordt afgeschermd opgeslagen. Jij kunt er natuurlijk wel bij en het nummer aanpassen, mocht dat een keertje nodig zijn. Dit nummer kun je bijwerken als je ingelogd bent in de verzuim app. Via het menu item Profiel à Mijn gegevens kun je het telefoonnummer aanpassen.
Kijk voor meer informatie over Promiss op de handleiding. Met deze handleiding leer je alle ins & outs van onze Verzuim App kennen. Als je goed om kunt gaan met Promis, scheelt je dat ontzettend veel tijd en heb je op ieder moment van de dag inzicht in de inzetbaarheid van alle medewerkers. Promis gebruik je ook als je snel en efficiënt wilt communiceren met onze verzuimprofessionals. Dan weet je zeker dat het verzuimdossier altijd helemaal compleet is, dat je voldoet aan alle wet- en regelgeving en dat de toegang tot je gegevens vanaf 14 oktober twee keer zo veilig is geworden.