Veelgestelde vragen over Capability

Hier vind je de meest voorkomende vragen die wij regelmatig beantwoorden. Mocht het antwoord wat je zocht hier nog niet tussen staan neem dan contact op met Capability. Dat kun je o.a. hier doen: Contactpagina

  • XpertSuite
    • Hoe kom ik in XpertSuite en hoe activeer ik mijn account?
    • Waarom is er een 2 factor-authenticatie?
    • Wat is de inlogpagina / URL van XpertSuite?
    • Ik weet mijn inloggegevens niet meer.
    • Hoe kom ik in het verzuimdossier (traject) van de medewerker?
    • Waar voer ik een ziekmelding, deelherstel of herstelmelding in?
    • Hoe komen mijn medewerkers in XpertSuite?
    • Waar kan ik de gegevens van mijn medewerker terugvinden?
    • Hoe kan ik in XpertSuite veilig communiceren met mijn verzuimmanager?
    • Welke taken moet ik uitvoeren in een verzuimtraject?
    • Hoe kan ik contact opnemen als ik vragen heb over de werking van XpertSuite?
  • Algemeen
  • Arbo overeenkomst
  • Als u een verzuimverzekering heeft met gekoppelde arbodienst
  • Corona
  • Facturatie
  • Onvia
  • Promis
  • Qragt
  • (Activatie) Mijn Capability (self service portaal)

Wat voor baas ben jij?