Verzuimportaal Promis Verzuim App
Home > Capability > Werken bij

Werken bij

Capability is een organisatie met initiatiefrijke en ondernemende mensen. Wij maken graag kennis met professionals die passen bij onze visie en die met passie, vakmanschap en plezier bij ons willen werken.

Capability is een middelgroot bedrijf met een platte organisatie en een open bedrijfscultuur. Samen zorgen we ervoor dat iedereen zich thuis voelt. Wij vinden het dan ook belangrijk dat er in ons bedrijf een goede werksfeer is en dat jij je kan blijven ontwikkelen.

Bekijk hieronder onze openstaande vacatures:

Meer weten?

Miranda Burghout
Miranda Burghout
Manager VEC
088 - 045 01 00
miranda.burghout@capability.nl
Stage Marketing & Communicatie
Stage Marketing en Communicatie
Meeloopstage of Afstudeerstage

Nieuw Marketing en Communicatie talent dat op zoek is naar een leerzame omgeving? Dan ben je bij Capability in Zaltbommel aan het juiste adres. Je krijgt begeleiding van onze Marketing en Communicatie manager, maar juist ook alle ruimte voor eigen initiatief en projecten. Ons kantoor is eenvoudig te bereiken, direct naast de A2 en op 10 min lopen van het station. 

Het enige dat wij aan jou vragen:
- Je bent open, enthousiast en met passie met jouw vakgebied bezig
- Je durft jouw onderbouwde mening gevraagd en ongevraagd uit te spreken
- Je begrijpt dat de klantbehoefte leidend is en snapt het belang van merkconsistentie
- Je hart gaat sneller kloppen van het schrijven van teksten
- Je hebt ervaring met Adobe InDesign en Photoshop
- Je volgt een marketing, communicatie of commerciële HBO opleiding

Er ligt een aantal concrete opdrachten die jij zelfstandig mag uitvoeren. Je maakt deel uit van het Marketing & Verkoop team. Een klein, informeel team specialisten dat samen resultaat boekt. Het kost voor jou geen enkele moeite om te werken in teamverband, alhoewel je ook veel zelfstandig aan het werk zal zijn. 
- Je zet een merk onderzoek op en voert deze uit
- Je beheert onze site en social media
- Je schrijft mee aan nieuwe teksten over onze organisatie

Over ons
Capability is specialist in het voorkomen, verminderen en begeleiden van verzuim. Als ondernemers in Arbo en Verzuim mogen klanten meer van ons verwachten. Meer betekent in deze altijd méér aandacht voor mensen. Én meer aandacht voor de inzetbaarheid van mensen. Met passie werken wij inmiddels voor zo’n 8.000 bedrijven. Samen bouwen we aan een optimale samenwerking. En zorgen we voor gezonde, competente en gemotiveerde medewerkers. 

Is jouw interesse gewekt na het lezen van bovenstaande tekst? De meest geschikte en originele kandidaten nodigen wij graag uit voor een persoonlijk gesprek. Stuur jouw sollicitatie of vragen n.a.v. de vacature naar jochem.palubski@capability.nl.
JUNIOR VERZUIM- & RELATIEMANAGER (32-40 UUR)
Lijkt het je een uitdaging om dagelijks met verzuimende werknemers telefonisch in contact te staan en hen en hun werkgevers te adviseren rondom het ziekteverzuim? En ben je toe aan een nieuwe stap in je carrière? Dan is werken bij Capability iets voor jou!

Over ons
De klant staat centraal bij Capability. Niet alleen in haar verzuimbegeleiding, want Capability is meer dan alleen een arbodienst. Capability werkt hiervoor nauw samen met verschillende leveranciers en partners om onze klanten te ondersteunen in uiteraard het verzuim, maar ook in de mobiliteit en duurzame inzetbaarheid van haar medewerkers. Dit noemen wij ook wel ons Kenniscentrum. Eigen verantwoordelijkheid tonen, innovatief te werk gaan en focussen op resultaat, zijn waarden die we sterk nastreven voor de toekomst en onze cultuur kenmerken.

Over de functie
Als Junior Verzuim- en Relatiemanager ben je verantwoordelijk voor je eigen klantenbestand en manage je, voornamelijk telefonisch, samen met de werkgever het ziekteverzuim aan de hand van de richtlijnen en de duur van de Wet Verbetering Poortwachter. De functie is erg dynamisch en binnen de functie sta je met verschillende relaties in contact, zoals bedrijfsartsen, arbeidsdeskundigen en herstelcoaches. Tijdens het inwerktraject leer je alles wat je moet weten om op een gegeven moment zelfstandig je eigen caseload te draaien.

Plaats in de organisatie
We hebben twee gezellige, maar ook hardwerkende klantenteams, welke bestaan uit ongeveer 12 mensen in verschillende functies, zoals Junior Verzuim- en Relatiemanagers, Verzuim- en Relatiemanagers, Adviseurs Arbo en Verzuim en één Senior Verzuimmanager, welke o.a. het team aanstuurt. 

Wij zoeken
- Iemand met werkervaring in een soortgelijke functie (affiniteit met verzuim is een pré)
- Aantoonbaar HBO/WO werk- en denkniveau
- Uitstekende communicatieve vaardigheden
- Plannen en organiseren
- Klant- en marktgericht

Wij bieden
- Een marktconform salaris met reiskostenvergoeding
- 26 vakantiedagen (o.b.v. 40 uur)

Zie jij  jezelf in deze functie bij ons werken? Stuur dan je CV met motivatiebrief naar: theodora.van.wijk@capability.nl. Mocht je vragen hebben kun je bellen naar 088-0450132.
Verzuim- & Relatiemanager (32-40 UUR)
Over ons
Capability is een vooruitstrevende arbodienst die werkgevers ondersteunt bij de re-integratie, verzuimbegeleiding en op het gebied van preventie. De dienstverlening staat voor persoonlijke begeleiding door een vaste aanspreekpunt voor zowel werkgever als werknemer. CultuurDe klant staat centraal bij Capability. Dat betekent in de praktijk dat we met onze innovatieve dienstverlening dagelijks bezig zijn met de eindbehoeftes van onze klanten. Ieder deskundig op zijn eigen vakgebied en altijd doel- en marktgericht. Het aangaan van partnerships met leveranciers en klanten is hier een belangrijk onderdeel van. Eigen verantwoordelijkheid tonen, innovatief te werk gaan en focussen op resultaat, zijn waarden die we sterk nastreven voor de toekomst en onze cultuur kenmerken.

Over de functie
Als Verzuim- en relatiemanager ben je verantwoordelijk voor de uitvoering en vastlegging van de verzuimbegeleiding voor je eigen relaties, vanaf de ziekmelding tot en met de (eventuele) WIA instroom. Je bewaakt hierbij de richtlijnen van de Wet verbetering Poortwachter en adviseert hierover richting je relaties. In deze functie krijg je taken gedelegeerd van de bedrijfsarts, waar je dan ook nauw samen mee werkt. Hiertoe onderschrijf je de Ethische Gedragscode Register Nederlandse Vereniging voor Case- en Caremanagers van de RNVC.De doelstelling van deze functie is maximale schadelastbeperking bewerkstelligen voor onze klanten, met als uitgangspunt duurzame inzetbaarheid realiseren voor de werknemers die onder jouw begeleiding vallen. Om deze doelstelling te bewerkstelligen weet je als geen ander wanneer bepaalde interventies ingezet kunnen worden die hieraan bijdragen. In deze functie onderhoudt je contacten met het UWV, bedrijfsartsen, arbeidsdeskundigen, verzekeraars en providers van interventies.Je stelt periodiek verzuimrapportages op, maakt in voorkomende gevallen met Adviseur Arbo- en Verzuim samen een analyse van het verzuim, bespreekt bevindingen met de klant en adviseert over te nemen acties, maatregelen of interventies. Je levert een actieve bijdrage aan klantenteam(s).

Plaats in de organisatie
Als Verzuim- en relatiemanager ben je werkzaam binnen het VEC, welke bestaat uit twee  klantenteams. Ieder team bestaat uit een aantal Verzuim- en relatiemanagers, een of meerdere Adviseurs Arbo en Verzuim en een Senior Verzuimmanager die o.a. het team aanstuurt.

Wij zoeken
Hard werken en plezier staan bij ons zij aan zij, ben jij die enthousiaste nieuwe collega met een gezonde dosis humor die innovatief is en beschikt over onderstaande kennis en competenties?

- Aantoonbaar HBO werk- en denkniveau
- 3-5 jaar relevante werkervaring
- Uitstekende kennis van wet- en regelgeving (o.m. WvP, STECR, privacy, NVAB)
- Flexibele instelling ten opzichte van een veranderende omgeving
- Uitstekende gespreksvaardigheden
- Klant- en marktgericht
- Plannen en organiseren
- Resultaatgericht
- Oplossingsgericht

Zie jij jezelf in deze functie bij ons werken? Stuur dan je CV met motivatiebrief naar: theodora.van.wijk@capability.nl. Mocht je vragen hebben kun je bellen naar 088-0450132.